
Paruošimas tech. apžiūrai ir apžiūros atlikimas
Jums nereikės vykti į TA centrą. Mūsų darbuotojai tai padarys už Jus!
Jums nereikės vykti į TA centrą. Mūsų darbuotojai tai padarys už Jus!
Prekiaujame „Michelin“, „Fulda“, „Gislaved“, „Diplomat“, „Falken“, „Continental“ bei „Bridgestone“ gamintojų padangomis.
Keičiame „Castrol“, „Liqui Molly“, „Audi“, „VW“, „BMW“, „Toyota“, „Nissan“, „German Oil“ ir kitų rūšių variklio alyvą.
R134a ir R1234yf freono pildymas visų tipų automobiliams.
Priimame tą pačią dieną
Klientų atsiliepimai skatina „Agriją“ tobulėti. Džiaugiamės teigiamais įvertinimais ir vertiname kritiką – ji padeda augti.
Išjungti variklį, kol oro kondicionierius vis dar veikia, yra dažna klaida, ypač tarp mažiau patyrusių vairuotojų, ir tai gali sukelti rimtų pasekmių. Kai variklis sustabdomas, o kondicionierius dar veikia, sistemoje staiga sumažėja temperatūra, dėl ko susidaro kondensatas.
Nors dalis drėgmės pasišalina per specialų išėjimą, likusi lieka kondicionieriaus viduje, sudarydama palankią terpę bakterijoms ir pelėsiui. Dėl to automobilyje gali atsirasti nemalonus, supuvusių daržovių primenantis kvapas. Ilgainiui tai gali lemti brangų kondicionieriaus sistemos remontą. Norint to išvengti, rekomenduojama pirmiausia išjungti oro kondicionierių, o tik tada – variklį.
Norint to išvengti, rekomenduojama laikytis paprastos, bet veiksmingos tvarkos: pirmiausia išjunkite oro kondicionierių, o tik po maždaug minutės – automobilio variklį. Toks veiksmas padeda sumažinti kondensato susidarymą ir prailgina kondicionieriaus tarnavimo laiką.
Karteris – tai automobilio apačioje esanti dėžės formos vidaus degimo variklio dalis su alyvos ar kito skysčio rezervuaru.
Automobilio radiatoriai reikalingi tinkamos aušinimo skysčio temperatūros palaikymui. Karterių ir radiatorių remontas gali būti reikalingas tada, kai sutrinka variklio veikla. Šie gedimai apsunkina variklį, padidėja kuro sąnaudos. Laikui bėgant atsiranda dar rimtesnių problemų, pradeda gesti automobilis, todėl būtina laiku kreiptis į patikimą autoservisą.
Daugelyje lengvųjų automobilių karteriai įmontuoti dugne, vos 20 cm virš žemės. Patekus į gilią vandens duobę ar užkliuvus už borto pažeidžiamas išorinis karterio korpusas ir išsilieja tepalai.
Aliuminis karteris paprastai skyla, o metalinis įlenkiamas, jame atsiranda skylutė. Tokiu atveju, automobiliu toliau nepavažiuosite – būtina kuo skubiau nuvežti jį į autoservisą.
Išjungti variklį, kol oro kondicionierius vis dar veikia, yra dažna klaida, ypač tarp mažiau patyrusių vairuotojų, ir tai gali sukelti rimtų pasekmių. Kai variklis sustabdomas, o kondicionierius dar veikia, sistemoje staiga sumažėja temperatūra, dėl ko susidaro kondensatas.
Nors dalis drėgmės pasišalina per specialų išėjimą, likusi lieka kondicionieriaus viduje, sudarydama palankią terpę bakterijoms ir pelėsiui. Dėl to automobilyje gali atsirasti nemalonus, supuvusių daržovių primenantis kvapas. Ilgainiui tai gali lemti brangų kondicionieriaus sistemos remontą. Norint to išvengti, rekomenduojama pirmiausia išjungti oro kondicionierių, o tik tada – variklį.
Norint to išvengti, rekomenduojama laikytis paprastos, bet veiksmingos tvarkos: pirmiausia išjunkite oro kondicionierių, o tik po maždaug minutės – automobilio variklį. Toks veiksmas padeda sumažinti kondensato susidarymą ir prailgina kondicionieriaus tarnavimo laiką.
Tinkamai plaunant transporto priemonę ne tik palaikoma nepriekaištinga švara, bet ir išsaugomas kėbulo ilgaamžiškumas. Jeigu kėbulas nėra plaunamas ilgą laiko tarpą, tuomet ant jo prikimba įvairios apnašos: smalos, druskos, žiedadulkės, sakai bei kiti nešvarumai. Tokios apnašos turi neigiamos įtakos kėbului bei kitiems dažytiems paviršiams, nes paspartina susidėvėjimą.
Tinkamai ir reguliariai neplaunamam automobiliui gali atsirasti korozijos pažeidimų, kurių pašalinimui reikalingas specialus tvarkymas, valymas bei poliravimas.
Jeigu važiuojant automobiliu jaučiate nestabilumą bei vairavimo diskomfortą, paleidus vairą sunku išlaikyti tiesią važiavimo trajektoriją ir automobilis iš lėto krypsta į kairę ar dešinę pusę – tai reiškia, jog nedelsiant reikalinga suvesti ratus. Vis dėlto, net nepastebint žymių trikdžių, pravarti geometrija tam, kad įsitikintumėte ar ratai tiesūs ir stabilūs.